Новини друзів, випуск 18.

16




Про те, що цікавого в світі краси і моди сталося за останній час, читайте в новому випуску нашого альманаху.

Елегантна свобода

В кінці травня в Тороговом центрі Мега Біла Дача відкрився перший магазин бренду Network в Москві. Бренд Network з’явився в 1999 році в Туреччині. Дизайнери, що працюють з маркою, допускають деяку зухвалість в крої, загалом-то, класичних речей. Концепція бренду присвячена образу сучасного міського жителя, темп життя якого часто не ділить доби на день і ніч. Подача асортименту, як чоловічого, так і жіночого, унікальна. Колекція, представлена в Москві, малює образ ділової жінки злегка за 25. Ця жінка змушена дотримуватися строгий дрес-код. Але елегантність дрес-коду і увага до деталей не обмежують героїню тільки офісними стінами. Чоловічий образ представляється більш вільним і «неохайною». Чоловік Network – це Гекльберрі Фінн, раптом став денді XXI століття. Особливе задоволення доставляє високу якість обслуговування в бутиках бренду.

Новости друзей, выпуск 18

Знай свою планету!

З літа 2012 року культові путівники Lonely Рlanet можна читати російською мовою. Спеціально до запуску проекту в Москву приїхав засновник бренду, людина, який змінив уявлення про самостійне туризмі, мандрівник і письменник Тоні Уїллер. Lonely Рlanet — один з найавторитетніших travel-брендів в світі, об’єднує самі різні медіапродукти — від телепередач до найбільшого інтернет-спільноти. Перші книги були орієнтовані на молодих небагатих і безтурботних людей. Зараз у путівниках Lonely Planet можна знайти інформацію на будь-який смак і рівень доходу. Інформація в книгах Lonely Planet регулярно оновлюється. За всю історію Lonely Planet, було випущено близько 500 книг. У світлі популярності електронних путівників, в лінійці продуктів Lonely Planet є місце і електронних книг, і додатків для різних гаджетів.

Новости друзей, выпуск 18

Радість, веселощі, успіх

Компанія «Хенде Мотор СНД» оголосила про вихід на російський ринок Hyundai Veloster. Довгоочікувана модель є першим по-справжньому іміджевим хетчбеком марки. Оригінальний зовнішній вигляд, потужний і економічний двигун, відмінне співвідношення «ціна-якість» роблять автомобіль воістину лідером у своєму класі. В екстер’єрі моделі простежуються елементи фірмової концепції Hyundai «хвилясті лінії»: масивні колісні арки, розкосі і витягнуті задні і передні фари. Футуристичний дизайн інтер’єру доповнює третя двері з боку пасажира. Внутрішнє оформлення купе Veloster виконано в стилі спортивних мотоциклів. Автомобіль представлений в трьох комплектаціях: Joy, Fun і Hit. Автомобіль орієнтований в основному на сучасну молоду аудиторію і має все необхідне, щоб дивувати своїх власників і перевершувати їхні очікування.

Новости друзей, выпуск 18

Сам собі дизайнер

18 червня швейцарська компанія Logitech, лідер в області комп’ютерної периферії, організувала в центрі дизайну MOD Design лекцію керівника підрозділу промислового дизайну та інновацій Logitech Стіва Харві (Stephen Harvey). У своїй доповіді Стів розповів про принципи менеджменту і самому процесі промислового дизайну в компанії: від перших тестових зразків до фінального продукту. На прикладі миші з сенсорною поверхнею Logitech Touch Mouse M600. Стів продемонстрував гостям всі етапи створення пристрою: прототипування, опрацювання функціональних і технічних властивостей, тестування зручності і якості. Після лекції Стіва, гостям заходу було запропоновано взяти участь у майстер-класі і створити власні варіанти дизайну комп’ютерної периферії, використовуючи яскраві акрилові фарби на величезних, 50-сантиметрових макетах комп’ютерних мишей.

Новости друзей, выпуск 18

Автобус краси

У 2012 році, напередодні свого 50-го ювілею, косметична компанія Mary Kay® проводить на території Росії безпрецедентний за своїми масштабами рекламний тур «Дорогу Красі!». Спеціально для туру «Дорогу Красі!» відомий російський дизайнер Олена Ахмадуліна розробила унікальний патерн, який став ключовим візуальним елементом кампанії. Проект являє собою справжню подорож по країні. Ключовими елементами кампанії є унікальні «Автобуси Краси» Mary Kay®, що курсують по кожному місту протягом тижня і зупиняються у найпопулярніших місцях, а також фірмові «Станції Краси», що працюють у головних торгових центрах міста. «Автобус Краси» являє собою косметичний салон на колесах, кожна гостя якого зможе безкоштовно зробити ефектний макіяж. Географія кампанії охоплює 11 міст Росії – від Санкт-Петербурга до Красноярська. 16 червня, Автобуси і Станції Краси з’явилися в першому місті Туру — Самарі.

Новости друзей, выпуск 18

Танукі в три кліка

Новий сайт ресторанної мережі «Танукі» має поліпшений дизайн, інтуїтивно — зрозумілу і зручну навігацію. На сайті з’явились і свої функціональні «ноу — хау». Тут створені зручні карти «як дістатися» і опис ресторанів, яскраві фотографії страв, які можна детально розглянути і наблизити. Пошук по сайту став ще більш зручним і простим. «Статуси замовлень», які дозволяють відслідковувати наповнення кошика в режимі on-line. Оновилася і зворотній зв’язок на сайті: якщо вам є, що нам розповісти – обов’язково пишіть і діліться своїми враженнями у відгуках про ресторанах і доставці у відкритому діалозі! new.tanuki.ru

Новости друзей, выпуск 18

Турбота про імунітет

Погіршення екології, нераціональне харчування, стреси, психоемоційні навантаження – все це негативно впливає на імунну систему людини, виснажує її. Занадто часті захворювання застудою, грипом та респіраторними інфекціями – це своєрідний індикатор, що сигналізує про ослабленому імунітеті. Щоб хвороби не протікали довше, необхідно ретельно стежити за станом імунної системи, підтримувати її баланс, в тому числі за допомогою натуральних засобів імуностимулюючої дії. Новий комбінований препарат Іммунал плюс, що містить натуральний сік ехінацеї пурпурової і вітамін С активізує роботу вроджених факторів імунної системи людини, посилюючи імунну відповідь на вторгнення хвороботворних мікроорганізмів.
Перед вживанням проконсультуйтеся з лікарем.

Новости друзей, выпуск 18

Марш здоров’я

26 травня пройшов Благодійний Марш Avon «Разом проти раку грудей». Понад 5 500 чоловік з 40 російських міст пройшли маршрут протяжністю 4 км від Болотній набережній по центральних площах та вулицях столиці. Хода завершилася Фестивалем здоров’я і краси, який відбувся у Центральному Парку Культури і відпочинку ім. Горького і зібрав понад 18 000 учасників. Всього за підсумками Шостого Благодійного Маршу і Фестивалю вдалося зібрати близько 8 млн. рублів. Ці кошти будуть спрямовані на благодійні ініціативи, в тому числі на придбання сучасного діагностичного обладнання для регіональних онкологічних центрів. В рамках Фестивалю в Парку Горького працювало безліч інтерактивних майданчиків. В результаті 700 жінок отримали професійні консультації з питань здоров’я та краси грудей, а також психологічні консультації. Єва.Ру також підтримала це важлива подія. У загальному русі йшли користувачі і представники редакції порталу.

На правах інформаційного бюлетеня