Перший раз в літаку — це легко чи складно?

409

Ви збираєтеся побувати вперше за кордоном? Будете летіти перший раз в літаку?

Подорож по повітрю буде цікавим і захоплюючим, якщо ви налаштовані на позитивні емоції і заздалегідь підготуйтеся до першого закордонного відпочинку. Для початку потрібно вибрати, послугами яких авіаліній вам краще всього скористатися. Потім визначтеся, який клас обслуговування в літаку ви можете собі дозволити. Існують наступні рівні обслуговування авіа перельотів:

  • Економ клас
  • Бізнес клас
  • Перший клас

Які переваги і мінуси кожного з рівнів?

Економ клас у літаку

Найпопулярніший серед мандрівників по повітрю — це клас економ. Територіально економ-клас у літаку розташовується в його хвості і середньої частини, завдяки чому вартість сервісу в цьому класі найбільш низька в порівнянні з іншими рівнями. Місця економічного класу займають найбільшу частину авіалайнера.

Зручності і послуги, що надаються у зоні економічного класу у кожній авіалінії можуть відрізнятися, але є певні норми комфорту для всіх. До крісел в салоні економ-класу додаються відкидні столики, на коротких перельотах пасажири за бажанням можуть отримати гарячі або охолоджені напої. А при польотах на великі відстані видаються подушка і ковдра, і при необхідності гігієнічний комплект. Кожному пасажиру також в цілях безпеки надається карта евакуації. Економ клас у літаку має свої плюси і мінуси.

Враховуючи те, що місця рівня економ знаходяться в середній або задній частині літака, пасажири цього класу по прильоту очікують виходу з літака довше всіх. Однак, виходячи із статистичних досліджень і спостережень учених, хвіст авіалайнера — це найбільш безпечна його частина в польотах. Місць в зоні класу економ набагато більше, ніж у салонах інших рівнів, тому крісла тут мінімальної ширини, і розташовані дуже близько один до одного. Ширина проходів також невелика, і пасажирам великої комплекції недостатньо комфортно пересуватися по салону. Але, разом з тим, умови зниженого комфорту роблять вартість квитків на політ в економ класі доступною для всіх бажаючих подорожувати по повітрю.

Бізнес клас у літаку

Мандрівники, які обрали бізнес-клас, відчувають підвищений рівень обслуговування ще до посадки в літак.

По-перше, таким пасажирам надається послуга зміни дати рейсу без додаткової оплати або повна компенсація вартості квитка, якщо пасажир скасовує переліт.

По-друге, для які подорожують бізнес-класом пасажирів, що очікують реєстрації, передбачена комфортабельна кімната відпочинку, а для самої реєстрації призначається окремий термінал або стійка.

По-третє, норми обмежень по вазі вантажу, багажу і особистих речей безкоштовно для мандрівників категорії бізнес удвічі вище, ніж для пасажирів стандартного рівня обслуговування.

Зона очікування посадки в літак бізнес рівня відрізняється підвищеною комфортністю, наявністю безкоштовної їжі та напоїв. До трапу літака бізнес пасажирів доставляють окремо від подорожуючих стандартним класом.

Бізнес клас у літаку — це його передня частина. Салон класу підвищеного комфорту кожної авіалінії може відрізнятися. Крісла в таких салонах досить широкі і можуть розкладатися під кутом від 160 до 180 градусів, роблячи тривалі польоти зручними для відпочинку. Проміжки між кріслами і проходи бізнес зони набагато ширше, ніж у салонах стандартного рівня. Пасажирам рівня бізнес надані їжа, напої у необмеженій кількості та широкому асортименті.

І все ж, у бізнес рівня обслуговування теж є пара недоліків. У рідкісних випадках на борту літака зони можуть розташовуватися лише одного стандартного рівня. Може виявитися так, що ви, подорожуючи перший раз в літаку, і розраховуючи на зону підвищеного комфорту, не зможете особисто відчути, що значить бізнес-клас в літаку. Ще один недолік — квиток бізнес рівня коштує приблизно уп’ятеро дорожче квитка економ варіанту. Це робить подорож класу бізнес доступним далеко не всім бажаючим.

Перший клас у літаку

Крім всіх привілеїв пасажирів рівня бізнес, для обрали комфорт клас передбачена безкоштовна доставка в термінал аеропорту, а також до готелю після прибуття в пункт призначення. Найчастіше клієнти авіакомпаній, які обрали категорію першого класу, не приходять на реєстрацію. Цю процедуру за них проводить спеціально призначений співробітник авіакомпанії, який зустрічає пасажирів VIP рівня у відведеного для них входу і проводить в зал очікування першого класу.

Перший клас в літаку надає для кожного подорожуючого окреме купе з зонами для відпочинку і роботи, і іншими необхідними предметами вищої якості. Перший клас обслуговування також надає вишуканий асортимент дорогих напоїв і їжі без обмежень. Недоліками сервісу комфорт рівня є його занадто висока вартість і доступність такого класу обслуговування далеко не на кожному лайнері, а переважно на літаках трансатлантичних напрямків.

Коли ви збираєтеся летіти в перший раз в літаку, завжди хочеться найкращих вражень і спогадів про це першому далекій подорожі. Тому рівень обслуговування авіакомпанії слід вибирати свідомо і раціонально. І тоді відпочинок вперше за кордоном назавжди запам’ятається тільки як приємна і радісна подія.

+1
Твітнуть
Поділитися

попередня статтяДитяче харчування 2018
наступна статтяПравила етикету при врученні та даруванні подарунків