Компанія SEPHORA виходить на російський ринок.

239




Майданчик для флагманського магазину поки не розголошується, як і дата відкриття. Відомо одне – гучна подія відбудеться до кінця 2018 року.

Б’юті-ринок чекають великі зміни! Компанія SEPHORA офіційно підтвердила, що виходить на російський ринок.

Чутки про відкриття SEPHORA періодично з’являлися протягом останнього року, а нещодавно про це заговорили знову — ключові міжнародні бренди Marc Jacobs Beauty, Becca Cosmetics, Huda Beauty повідомили про свій прихід в Росію разом з SEPHORA. Варто відзначити, що ці культові бренди будуть продаватися тільки в магазинах SEPHORA, як і багато інших марки, серед яких Kat Von D Beauty, Farsali, Patchology, Frank Body, Belif, Boscia.

Історія SEPHORA на міжнародній арені налічує понад 50 років. Б’юті-рітейлер представлений в 34 країнах світу, мережа перевищує 2500 магазинів.

SEPHORA — всесвітньо улюблене б’юті-співтовариство, яке надає унікальний формат б’юті-шопінгу та інноваційні бренди, надихаючи своїх клієнтів і шанувальників на нові експерименти та способи самовираження. Революційна концепція SEPHORA була заснована Домініком Мандоно у Франції в 1969 році.

Унікальний підхід SEPHORA пропонує клієнтам тестувати і дізнаватися ретельно відібрані і регулярно оновлюються бренди, в число яких входить як перевірена часом класика, так і інді-бренди, що набирають популярність новинки і давно улюблений і знайомий бренд Sephora Collection.

Продукти і сервіси SEPHORA допомагають клієнтам відчути впевненість і розкрити максимум потенціалу краси з допомогою самої професійної і творчої команди консультантів в б’юті-індустрії. Компанія SEPHORA є частиною LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), провідної світової групи сегмента «люкс».

попередня статтяЧудо китайської природи: Тераси білої води.
наступна стаття50 копійок коштують 100 000 рублів.