«постійно перебиває, хоча її ніхто не питав»: однокурсниці 9-річної аліси теплякової скаржаться на її поведінку

11

9-літня дівчинка-вундеркінд аліса теплякова прославилася на всю країну тим, що не тільки успішно здала єді, але і змогла вступити до головного вузу країни. І хоча за балами дитина пройшла тільки на платну форму навчання, її батько впевнений: аліса нітрохи не дурніша за інших першокурсників. Більш того, євген тепляков запевняє, що його дочка зможе з відзнакою закінчити факультет психології в два рази швидше за інших. Тим більше, що він також колись став випускником психфаку мду.

Як відомо, до особливої студентці прикріплений куратор-психолог, який регулярно повинен стежити за успішністю і адаптацією аліси до умов навчання. Крім того, разом з дівчинкою відвідує лекції ще й її тато. До речі, саме він завдяки своїм авторським методикам виховання посприяв такому швидкому розвитку дитини.

Ось тільки євген вже встиг пересваритися з частиною першокурсників в загальному чаті, а також відверто дістати своєю поведінкою і зовнішнім виглядом всіх студентів і викладачів. Всього за тиждень на чоловіка поскаржилися більше десятка однокурсників аліси.

Євген занадто часто переходить на грубості і образи в коментарях різних тематичних спільнот університету. Також учні вузу скаржаться на те, що чоловік приходить на заняття у футболці та шортах.

При цьому більшість лекцій у студентів мду зараз все-таки проходять дистанційно через особливі умови у зв’язку з пандемією. У зв’язку з тим, що теплякови живуть в однокімнатній квартирі з сімома дітьми, аліса часто відволікається на шум, що часом дуже заважає іншим однокурсникам.

«аліса іноді на лекціях, де присутні близько 200 осіб, ненавмисно включає мікрофон. Через те що вона з братами і сестрами живе в однокімнатній квартирі, у неї немає можливості взагалі усамітнитися якось, в іншу кімнату відійти. Тому у аліси на задньому плані постійно кричать шестеро її братів і сестер. Іноді це заважає”, – розповіла однокурсниця теплякової.

За словами однокурсниці, теплякова постійно перебиває викладачів і втручається в освітній процес. При цьому більшість студентів вважають подібні прояви не ознакою феноменального розуму, а банальними витратами віку погано вихованої дівчинки. Крім того, аліса не зовсім розуміє деякі аспекти простого спілкування, не завжди вловлює сарказм і досі не відрізняє риторичні питання від звичайних.

«на одному із занять аліса постійно відповідала, хоча її ніхто не питав. І додавала:“ось я вже це прочитала”. На математиці, наприклад, дівчинка перебивала педагога і розповідала, що вже вирішувала багато завдань через матриці. У нас була така мила бабуся викладачка, і аліса періодично, коли задавали питання, але при цьому не говорили комусь відповідати, просто перебивала, включала мікрофон, своїм дитячим голосом намагалася щось відповідати, бабуся педагог лякалася. Інших людей вона також перебивала і говорила не по суті. Видно, що вона будує пропозиції просто як звичайна дитина», — скаржаться студенти.

Однокурсниця згадує, що вперше аліса почала розмовляти на лекції з російської мови та культури мовлення. За її словами, дівчинка постійно намагалася втрутитися в процес.

Разом з цим батько аліси вже наполягає на прискоренні процесу навчання його дочки. Чоловік вимагає розробити індивідуальний план, за яким дівчинка зможе здавати іспити раніше за інших студентів.

«об’єктивно аліса може йти в рази швидше, студенти дуже різні за рівнем», — вважає євген тепляков.

Батько аліси пояснив, що дівчинка вже практично закінчила читати 13 діалогів про психологію олени соколової, в якій 600 сторінок дрібним шрифтом (у той час як більшість студентів освоять підручник лише до кінця семестру). Також, за його словами, розбиратися в лекціях з матаналізу їй легко, так як вона все вже знає.

Женя мацынина