7 порад щодо виживання в робочому середовищі, наповненому негативом

70

Токсичність на робочому місці завдає величезної шкоди психічному здоров’ю. Крім звільнення та пошуку іншої роботи (що є єдиним можливим кроком у певних ситуаціях), є способи зменшити стрес, викликаний роботою в токсичному середовищі.

Ось сім головних порад:

1. Не опускайтеся до рівня токсичного колеги

допомагає заслужити довіру і зберегти репутацію

Іншими словами, не заохочуйте погану поведінку. Коли ваш колега починає з ким лаятися або пліткувати, не приєднуйтесь і не втручайтеся. якщо вас намагаються втягнути в конфлікт або в обговорення дайте нейтральну відповідь і перейдіть на іншу тему.

Як тільки стане зрозуміло, що ви не будете брати участь у плітках, людина почне шукати можливість зробити це в іншому місці (інакше кажучи, з більш сприйнятливою аудиторією).

2. Залиште свій робочий стрес за дверима

Одна справа – час від часу скаржитися дружину на роботу, інша – зробити її центральним елементом кожної розмови. Проаналізуйте, як часто ви говорите про свою роботу з близькими, і переконайтеся, що велика частина ваших розмов стосується не тільки підступного товариша по службі або начальника-самодура.

хтось відчувають те ж саме , що і ви. Якщо ви помітили, що колега стикається з тими ж проблемами, постарайтеся без пліток оцінити, як він ставиться до ситуації. Якщо виявиться, що ви перебуваєте на” одній хвилі”, ви зможете спиратися і підтримувати один одного.

допомагає при дуже напруженому спілкуванні один на один

Якщо напруженість досягла критичної точки, можливо, прийшов час з’ясувати відносини. У стресових ситуаціях часто буває складно правильно сформулювати думки і не забути сказати про важливе, тому спочатку потренуйтеся на самоті.

Завчасне обдумування і формулювання своїх претензій (начальник вимагає від вас занадто багато чого, вас несправедливо позбавили премії, і т. Д.) допоможе вам висловитися більш впевнено.

5. Зміцнюйте довіру

допомагає у відносинах з начальником

Проблема з начальником полягає в тому, що він протиставляє один одному дві людські потреби: нашу потребу в автономії і його потреба в контролі. подолання цієї напруженості-це побудова довіри.

Ви не отримаєте автономії, поки він не отримає впевненості в вас.

Щоб завоювати довіру начальника, ви повинні дати йому інформацію і, … Можливість контролю. Опір цьому або недбале ставлення до деталей тільки погіршить ситуацію.

  • по-друге, постійно тримайте керівника в курсі того, що відбувається . Це означає надання йому регулярної інформації про прогрес ще до того, як він сам її попросить.

6. Поміняйте роботу або змініть відділ

допомагає в нерозв’язних токсичних ситуаціях

Через нестабільність ринку праці і фінансових зобов’язань кинути роботу на користь більш “здорової” – не завжди можливий варіант. Але, якщо у вас є така можливість, про це варто подумати. Навіть, якщо зараз невідповідний час, ніколи не завадить оволодіти навичками нетворкінгу.

попередня статтяІдеї подарунків на Новий рік 2019
наступна статтяВ’язаний светр-тепло, затишок і комфорт для тіла