Токсичність на робочому місці завдає величезної шкоди психічному здоров’ю. Крім звільнення та пошуку іншої роботи (що є єдиним можливим кроком у певних ситуаціях), є способи зменшити стрес, викликаний роботою в токсичному середовищі.
Ось сім головних порад:
1. Не опускайтеся до рівня токсичного колеги
допомагає заслужити довіру і зберегти репутацію
Іншими словами, не заохочуйте погану поведінку. Коли ваш колега починає з ким лаятися або пліткувати, не приєднуйтесь і не втручайтеся. якщо вас намагаються втягнути в конфлікт або в обговорення дайте нейтральну відповідь і перейдіть на іншу тему.
Як тільки стане зрозуміло, що ви не будете брати участь у плітках, людина почне шукати можливість зробити це в іншому місці (інакше кажучи, з більш сприйнятливою аудиторією).
2. Залиште свій робочий стрес за дверима
Одна справа – час від часу скаржитися дружину на роботу, інша – зробити її центральним елементом кожної розмови. Проаналізуйте, як часто ви говорите про свою роботу з близькими, і переконайтеся, що велика частина ваших розмов стосується не тільки підступного товариша по службі або начальника-самодура.
хтось відчувають те ж саме , що і ви. Якщо ви помітили, що колега стикається з тими ж проблемами, постарайтеся без пліток оцінити, як він ставиться до ситуації. Якщо виявиться, що ви перебуваєте на” одній хвилі”, ви зможете спиратися і підтримувати один одного.
допомагає при дуже напруженому спілкуванні один на один
Якщо напруженість досягла критичної точки, можливо, прийшов час з’ясувати відносини. У стресових ситуаціях часто буває складно правильно сформулювати думки і не забути сказати про важливе, тому спочатку потренуйтеся на самоті.
Завчасне обдумування і формулювання своїх претензій (начальник вимагає від вас занадто багато чого, вас несправедливо позбавили премії, і т. Д.) допоможе вам висловитися більш впевнено.
5. Зміцнюйте довіру
допомагає у відносинах з начальником
Проблема з начальником полягає в тому, що він протиставляє один одному дві людські потреби: нашу потребу в автономії і його потреба в контролі. подолання цієї напруженості-це побудова довіри.
Ви не отримаєте автономії, поки він не отримає впевненості в вас.
Щоб завоювати довіру начальника, ви повинні дати йому інформацію і, … Можливість контролю. Опір цьому або недбале ставлення до деталей тільки погіршить ситуацію.
- по-друге, постійно тримайте керівника в курсі того, що відбувається . Це означає надання йому регулярної інформації про прогрес ще до того, як він сам її попросить.
6. Поміняйте роботу або змініть відділ
допомагає в нерозв’язних токсичних ситуаціях
Через нестабільність ринку праці і фінансових зобов’язань кинути роботу на користь більш “здорової” – не завжди можливий варіант. Але, якщо у вас є така можливість, про це варто подумати. Навіть, якщо зараз невідповідний час, ніколи не завадить оволодіти навичками нетворкінгу.