Sephora по-російськи: на що звернути увагу у флагманському магазині.

243




14 вересня 2018 року SEPHORA створила в Росії нове співтовариство краси. Перший флагман мережі відкрився в московському ТЦ «Авіапарк» одночасно з відкриттям онлайн-магазину. Це нове трендові оффлайн і онлайн б’юті-простір включає в себе великий вибір нових і ексклюзивних брендів і продуктів, а також унікальний формат шопінгу і сервісів, які зроблять кожен ваш візит в магазин унікальним і незабутнім.

«SEPHORA – головний гравець на міжнародній б’юті-арені, який диктує свої правила на ринку, який динамічно розвивається краси, представляючи нові бренди, нові категорії продуктів і інноваційний формат б’юті-шопінгу, здатні здивувати навіть найдосвідченіших бьютиголиков.

Ми дуже раді запропонувати російським клієнтам приголомшливу майданчик, де вони зможуть дізнатися про всі новинки і останні тенденції в індустрії краси. Ключовим у нашій концепції є цілісний підхід до клієнтів, що охоплює всі канали комунікації. Поєднуючи сучасні технології і сервіси, що надаються нашими консультантами в магазинах, ми віримо, що російським покупцям буде цікаво вчитися разом з нашими експертами по красі, надихатися культовими ексклюзивними брендами і експериментувати з різними образами.

Ми раді, що Росія стала 24-ю країною, де буде представлена SEPHORA, в Регіоні Європи та Близького Сходу», – Гійом Мотт, генеральний директор SEPHORA Регіону Європа і Близький Схід.

Sephora по-русски: на что обратить внимание во флагманском магазине

Ультрамодний дизайн і інноваційні зони обслуговування
Перший флагманський магазин SEPHORA в Росії втілює візуальні й функціональні коди бренду, відомі й популярні в усьому світі протягом майже 50 років. Кожна деталь магазину створена в неповторному стилі SEPHORA, починаючи з дизайну у відомих чорно-білих кольорах з червоними акцентами, закінчуючи унікальними сервісами.

Новий магазин SEPHORA – це перш за все високий рівень сервісу і персоналізований підхід. SEPHORA – місце, де консультанти — це експерти в сфері краси, готові дати професійний і неупереджений пораду і допомогти з вибором оптимального кошти, а також зробити експрес-макіяж в самому центрі магазину в просторі Beauty Hub.

Sephora по-русски: на что обратить внимание во флагманском магазине

Для досягнення високого рівня професіоналізму консультантів SEPHORA регулярно проводить тренінги в магазинах по всьому світу, в тому числі в Паризькому університеті SEPHORA. Російська команда SEPHORA вже пройшла навчання в цьому університеті, занурилася в атмосферу бренду, і тепер готова запропонувати російським клієнтам самий цікавий і унікальний досвід шопінгу в SEPHORA.

Простір Beauty Hub пропонує скористатися новим чудовим сервісом: Virtual Artist — це програма, яка дозволяє віртуально приміряти тисячі різних образів. Також SEPHORA надає можливість отримати послуги Benefit brow bar для створення ідеальних брів і Gift Factory – станції для упаковки подарунків.

Sephora по-русски: на что обратить внимание во флагманском магазине

Приголомшливий вибір б’юті-продуктів
SEPHORA наводить на російський ринок 12 культових ексклюзивних брендів, а також пропонує постійно оновлюється портфель престижних брендів, в тому числі 33 ексклюзивні марки, доступні тільки в російській SEPHORA.

Sephora по-русски: на что обратить внимание во флагманском магазине

SEPHORA – єдине місце, де можна буде знайти:
– Відому косметику від візажиста-блогера з 26 мільйонами передплатників — Huda Beauty, однойменну косметичну лінію від всесвітньо відомого дизайнера Marc Jacobs Beauty, б’юті-продукти від королеви лайнерів Kat Von D, абсолютний must-have – хайлайтеры Becca і неймовірно мерехтливі праймери бренду Farsali.
– Уходовые кошти за чутливою шкірою і тілом, такі як: сонячний бразильський Sol de Janeiro, універсальні засоби від Vita Coca, приголомшливий натуральний скраб для тіла від австралійського бренду Frank Body, зручні і наповнені корисними інгредієнтами патчі для очей від Patchology, продукція від японського бренду Boscia, який поєднує в собі споконвічні японські формули з рослинними інноваціями. А також перевірений часом аптечний корейський бренд Belif.

Всі ці нові бренди доповнять категорії, які є SEPHORA, такі як:
– Корейська догляд: Caolion, Erborian, Tonymoly, Skinfood, Oozoo, Steblanс;
– Дерма-косметичні бренди по догляду за шкірою: Dr. Brandt, Retinol, Rexaline, Filorga, Petitfee;
– Продукти для брів зі знаменитим brow & make up брендом Benefit;
– Макіяж зі стильним мейк-ап брендом для гурманів Too Faced;
– Парфумерія Les Contes і Solinotes;
– А також професійний догляд за волоссям і модні бренди Percy&Reed, Lovien і Rich.

Sephora по-русски: на что обратить внимание во флагманском магазине

SEPHORA — всесвітньо улюблене б’юті-співтовариство, яке надає унікальний формат б’юті-шопінгу та інноваційні бренди, надихаючи своїх клієнтів і шанувальників на нові експерименти та способи самовираження. Революційна концепція SEPHORA була заснована Домініком Мандоно у Франції в 1969 році. Унікальний підхід SEPHORA пропонує клієнтам тестувати і дізнаватися ретельно відібрані і регулярно оновлюються бренди, в число яких входить як перевірена часом класика, так і інді-бренди, що набирають популярність новинки і давно улюблений і знайомий бренд SEPHORA COLLECTION.

попередня статтяДитина мало пісяє після молочної суміші
наступна статтяНедорогий відпочинок в 2018 році