Колаборація reebok і maison margiela, витончена колекція tiffany&co: дайджест fashion-подій

24

1/3

Арсенал знакових творінь tiffany&co. Поповнився яскравою і витонченою колекцією прикрас tiffany knot. На знак поваги до міста заснування бренду, нью-йорку, основним мотивом нової колекції був обраний один з архітектурних елементів вулиць нью-йорка-металевий паркан-сітка.

Колекція tiffany knot грає на контрастах плавних органічних форм і зламаних кутів браслетів, кілець, кольє, підвісок і сережок. Прикраси стануть відмінним доповненням до гардеробу будь-якої модниці. Головний герой колекції-подвійне кольє-чокер, вручну інкрустоване більш, ніж 300 діамантами, що додають прикрасі динамічність і обсяг.

Данський бренд by malene birger представив колекцію pre-spring 2022

1/17

By malene birger-перспективний датський бренд, створений дизайнером малін біргер в 2003 році. Якщо ви про нього ще не чули, нова колекція pre-spring 2022 точно приверне вашу увагу.

Даної колекції властивий вільний підхід до деталей, який надає різким силуетам якусь плавність і теплоту, приземляючи сміливі образи в богемному стилі. До колекції увійшли трикотажні костюми і максі-сукні гіпер структурованої текстури з товстими ребристими деталями, сміливий вельвет, незвичайного крою жакети з поясом, костюми-трійки.

Ювелірна компанія mercury підтримає фонд «оголені серця» благодійною ініціативою

Ювелірна компанія mercury оголосила про запуск благодійної акції «ювелірні серця mercury» на підтримку фонду наталії водянової «оголені серця». До фонду буде перераховано 50% від вартості кожної прикраси, головним мотивом дизайну якого стало серце.

Щоб кожен міг відчути свій особистий внесок у добру справу, в кожній точці продажів були встановлені термінали фонду. Покупці зможуть самостійно перевести 50% вартості прикраси до фонду» оголені серця ” без посередників. Акція триватиме до 8 березня 2022 року.

Ugg перевипускають класичні моделі, застосовуючи принципи сталого виробництва

1/6

прес-служба ugg

Південно-каліфорнійський бренд ugg продовжує перевипускати класичні силуети з використанням принципів стійкого виробництва. Дана ініціатива-важливий крок для бренду на шляху до сталого розвитку.

Сезонна еко-лінійка включає тапочки fuzz sugar і черевики classic sugar ultra mini. Взуття створене з вуглецево-нейтральних і вдруге перероблених матеріалів: фірмова овчина ugg і підошва sugarsole з цукрової тростини.

Драматизм, жіноча сексуальність і кокетлива грайливість: що ми знаємо про колекцію kalmanovich сезону осінь-зима 2022/2023

1/17

Kalmanovich представили нову колекцію сезону осінь-зима 2022/2023, знаковими елементами якої стали чорний колір, сукні до підлоги, пір’я, паєтки і такі тканини, як атлас, натуральна шерсть, трикотаж і шовкова тафта. Дані наряди стануть відмінним рішенням для вечірніх івентів.

Модель симона куст стала обличчям нового кампейну love republic

1/8

Love republic представили рекламну кампанію resort’22, обличчям якої стала юна російська модель симона куст. Раніше симона була обличчям відомих світових брендів, таких як saint laurent і paco rabanne, а також регулярно з’являлася на обкладинках vogue.

Шукайте в новій колекції рельєфний трикотаж, незвичайні вирізи і sexy-силуети, в тому числі трендові штани з розрізами, наряди в яскравій кольоровій палітрі і ультрамодний неон.

Bogner представили капсульну колекцію ski bunnies

1/3

Німецький бренд bogner відкрив продажі капсульної колекції ski bunnies. У нову колекцію марки, яку обожнюють всі любительки стильного гірськолижного одягу, увійшли об’ємні куртки і пальто, культові штани «богнерси» в новій колірній гамі, а також трикотаж з ексклюзивними принтами.

Класичні “богнерси”, до речі, прекрасно підходять як для катання на лижах, так і для зимових прогулянок. Особливо ефектно вони виглядають в поєднанні з об’ємними куртками, що дозволяють створити жіночний силует.

Персонажі всесвіту pokémon з’являться на моделях з нової колаборації converse

Нещодавно pokémon виповнилося 25 років, у зв’язку з чим converse вирішили приєднатися до ювілею і створили колекцію, присвячену світу покемонів. В рамках нової лінійки класичні кеди chuck taylor all star прикрасили зображеннями культових персонажів всесвіту, добре знайомих багатьом з дитинства: пікачу, чармандера, джиггліпуффа, бульбазавра і сквіртла.

Крім взуття, в колекцію увійшла, одяг та аксесуари: футболки, худі, світшоти, бейсболки і рюкзаки. Ціна на речі варіюються від $30 до $75. Колаборація converse x pokémon стане доступна на офіційному сайті і в обраних магазинах бренду з 25 січня.

Інша класна колаборація-converse x feng chen wang. Бренд вирішив продовжити гучну колаборацію з китайським дизайнером фен чен ваном і представив модель chuck 70 2 в 1 з унікальним втіленням, натхненним кам’яними руїнами.

Міжнародний бренд одягу з японії uniqlo оголосив про запуск колекції the louvre x yu nagaba. Колаборація включає шедеври з колекції музею, які японський художник ю нагаба зобразив у своєму авторському стилі, представляючи свіжий погляд на історичне західне мистецтво.

У росії колекція louvre x yu nagaba надійде в продаж в обрані магазини бренду і в інтернет-магазин вже в березні.

Кросівки classic leather tabi décortiqué low були розроблені на базі культової моделі reebok classic leather і мають фірмову деталь — знаменитий носок табі, запозичений у фірмових чобіт від maison margiela 1988 року.

Це свіжий погляд на модель classic leather tabi high, випущену в червні 2021 року. Кросівки з натуральної шкіри доступні в чорному, білому і червоному виконанні. А також є версія, виконана у фірмовій техніці bianchetto: чорна шкіра пофарбована вручну в білий колір, який навмисно стирається в процесі носіння. У продаж ця модна пара надійде 28 січня.

Годинна марка rolex виступила партнером-засновником музею академії кінематографічних мистецтв, який відкрився в лос-анджелесі

Продовжуючи багаторічні традиції тісних зв’язків зі світом кіно, годинникова марка rolex виступила партнером-засновником музею академії кінематографічних мистецтв в лос-анджелесі. Даний крок демонструє неухильне прагнення бренду до досконалості, бажання зберегти кіномистецтво і передати накопичений досвід майбутнім поколінням.

Колекція музею включає велику гаму експонатів і не має аналогів. Основу експозицій складають сотні тематичних колекцій, присвячених легендарним особистостям, таким як кері грант і альфред хічкок.

Гармонія кольору і неперевершена легкість: sisley представили весняно-літню колекцію 2022

1/12

Днями французький модний бренд sisley представив весняно-літню колекцію, в якій на п’єдестал зводяться екологічність і натуральні тканини. У колекції превалюють натуральні тони: нюд, пісочно-бежевий, коньячний, хакі, оливковий, античний рожевий, крейдяно-білий, насичений синій.

Це універсальна капсула з летять суконь а-силуету з геометричними принтами, натхненними легендарними творіннями великих італійських дизайнерів п’ятдесятих років, речі з переробленого деніму з блискучими елементами, світшоти oversize крою, об’ємні сорочки. Шанувальниці мінімалізму також не залишаться без уваги: атласне плаття-комбінацію пропонується поєднувати з сандалями на плоскій підошві і міні-сумкою, а любительки органічної тканини оцінять по достоїнству лляні розкльошені блузки і плісировані шорти-бермуди.

1/8

Нова колекція ivolga натхненна ідеєю спонтанної подорожі-речі з нейлону важать небагато, їх зручно брати з собою, легко комбінувати. Колекція вийшла незвичайною, стильною, а головне — практичною.

Лукбук колекції був знятий у вірменії, в неймовірно красивому містечку в регіоні лорі. Предмети колекції представлені в трьох кольорах: чорному, сірому і яскраво-зеленому.

Компанія crocs, що займається виробництвом комфортного взуття для жінок, чоловіків і дітей, спільно з французьким брендом egonlab представила першу діджитал-колекцію сабо. Схоже, ми з вами стаємо свідками нової модної епохи.

У процесі спільної роботи crocs і egonlab були створені п’ять ексклюзивних дизайнів сабо, які будуть продані з аукціону у вигляді nft. У колекції є навіть варіанти в чорному і рожевому кольорі, прикрашені кристалами swarovski.

Casio g-shock випустили лонгслів і стікер-пак спільно з московським баром velador

Влітку 2021 casio g-shock запустилиБлагодійну програму support your local, метою якої є підтримка локального малого бізнесу, допомога в подоланні пост-карантинних труднощів і спільний розвиток інфраструктури майбутнього. В рамках даної програми бренд об’єднався зі стильним баром в провулках покровки «veladora».

Результатом співпраці g-shock і veladora стали білий лонгслів і стікер-пак з 8 сюжетів-гравюр, які можна буде нанести як на одяг, так і інші предмети. Стікер-пак був натхненний любов’ю мексики до стріт-арту, особливо до старої техніки-ліногравюрам. Приємний бонус: лонгслів і стікер-пак можна отримати в подарунок при покупці будь-якого забарвлення моделей ga-2100 або gma-s2100.

Також нещодавно casio представили нову лімітовану модель годинника g-shock, створену в колаборації з російським брендом monochrome. Цей годинник явно оцінять цінителі стріт-стайлу.

Модний простір underline проводить грандіозний розпродаж до кінця січня

Весна вже зовсім близько, так що прийшов час оновлювати сезонний гардероб. В унікальному офлайн-просторі на південному заході москви і інтернет-магазині underline почався розпродаж речей від відомих російських брендів: gate31, akhmadullina dreams, you wanna, toptop та інших.

Для початку радимо прочитати матеріал про тренди сезону, щоб зробити покупки приємними і раціональними.

Російський бренд loom by rodina представив літню колекцію у форматі сучасної інтерпретації твору ” аліса в задзеркаллі»

1/6

У новій колекції художник і дизайнер бренду loom by rodina, світлана родіна, зробила акцент на тканинах, поєднанні кольорів і принтах. Натуральний шовк і мереживо витончено підкреслюють благородство виробів і днк бренду. Спільно з холуйской лакової мініатюрою були розроблені брошки, які майстерно виконані в традиційній техніці декоративно-прикладного мистецтва 16 століття.

Бренд bobkova представив капсулу black drop до зими 2022

1/5

Український бренд лаконічного і жіночного повсякденного одягу bobkova днями анонсував вихід зимової капсульної колекції black drop. У числі новинок можна буде знайти чорні сукні-трансформери, плаття-кейп, топи і сарафани зі знімними бретелями, стильний шовковий пояс-пояс, який трансформується в корсет, і класичні сережки bobkova в новій інтерпретації.

” ми намагаємося будувати кожен магазин особливим. Не беремо якийсь готовий проект і вставляємо його в нові стіни — так нецікаво, ми хочемо відрізнятися і кайфувати від того, що робимо» — поділився андрій мигунов, співзасновник і ceo poison drop.

Дійсно, poison drop в “павелецька плаза «відрізняється від звичних магазинів: графічно-сірі відкриті вітрини, величезні дзеркала, які займають цілих дві стіни, зона з диванами під негласною назвою»парковка для чоловіків”. Можна не тільки вибрати стильні прикраси, але і зробити класне фото — важливий пункт для instagram-користувачів.

Відразу в трьох російських аутлетах стартував фінальний розпродаж

Якщо ви всерйоз задумалися про сезонному шопінгу, радимо відправитися в аутлет. Це чудова можливість не тільки оновити гардероб до весняного сезону, але і прекрасно провести час з сім’єю або друзями на відкритому повітрі в неспішній атмосфері.

Зараз проходить період фінальних розпродажів в arkhangelskoye outlet, outlet village біла дача і outlet village пулково. У розпродажі беруть участь десятки бутиків і магазинів світових модних брендів, а знижки досягають 80%.

Оновлюємо гардероб: російський бренд matu оголосив день знижок

C 28.01 по 01.02. У російського бренду matu пройде кіберпонеділок. Знижки до 40% на must-have бренду: затишні светри, популярні шуби і пуховики з перероблених матеріалів.

Нам здається, це відмінна можливість схопити щось за приємною ціною. Вже поставили нагадування.

Творче об’єднання “гурток «і перше російськомовне драмеді» солдаут«, що вийшло в онлайн-кінотеатрі premier, представили лімітовану колекцію толстовок

Результатом колаборації kruzhok» солдаут” стали комфортні оверсайз худі з осмисленим принтом, що відображають актуальні стрітстайл тренди цієї зими.

Ключовим елементом візуального образу худі стала помаранчева стрічка, якою обклеюють продані товари. Ця яскрава деталь символізує товарно-ринкові відносини, що практикуються у взаємодії молодих артистів з лейблами. Саме такий сенс і несе в собі перше драмеді про російську музичну індустрію» солдаут”, в основі сюжету якого сюжету аж ніяк не нова для вітчизняного хіп-хопу ситуація.

попередня статтяКомедії на століття: 15 оптимістичних фільмів про цінності життя
наступна статтяЖінки, досить робити чоловіків слабкими!